Aug 2, 2011

Ramadhan #2

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

mcmne pose korang tok ari ke 2 ni?ada best ka?ada letih?penat?or takpun korang dgn sngajenya mengorek hdung tok mmbatalkn pose n slpas pose dh batal,seterusnya korang lh la mknkn..hehe arap2 takde la smpai mcm tu ya.. 


arini menu aku tok brbuke adalah nasi putih, ikan pari masak asam pedas, nugget daging, donat dr big apple n air sunquick...wahhh mmg btl2 melantak ni heh.. kalo korang tgk pd menu aku ni..aku perlukn 1 lauk berkuah n sbg tmbahn ada nugget..takde nugget telo pn blh.. asalkn ada lauk berkuah.. nmpk sgt aku ni tak memilih ble nk mkn.. sgt seng nk menghandlekn aku ni ble dh kawen nnt hohoho..

aku dgn mak aku baru pas gie msjid tok menunaikn solat terawih..aku nk wat full tp mak aku nk wt 8 je..ish3 (padahal sebaliknya heh).. pas blik dr masjid, aku apalagi melantak blik la.. aku kn hidup tok mkn hee..


esk kls aku kol 8am so mlm ni kne tdo awl..jadi...
peace!!!








*nota alp : sonok plak berpose ni =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop