Aug 2, 2011

Bersahur

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

jam kat dindng umh aku mnunjukkan kol 0525.. aku baru pas sahur ni..
rutin biasa aku.. bgn kol 0430, kejutkn cDia n makan.. pas mkn, open nappy ni n tgk utube.. nak on fb mcm mls je so utube n belog.com lah jd mngse tok pagi ini..
tok sahur arini aku makn nsi ayam yg akak ipor aku wt, cempedak goreng, air oren n kurma..hohoho.. menu mcm berbuka je heh.. well aku kn hidup tok makan hehe..
arini kls kol 1030 so pas smyng nnt Zzzzzzzzz ;)
okay..tak baek bebel pnjg2 di bulan ramadhan ni so..
peace!!!








*nota alp : bersahur la korang sbb ada kberkatan ble kte bsahur ni =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop