Aug 28, 2011

Ramadhan #28

hey yo and assalamualaikum

korang wtpe je?korang gie trawih tak?kalo lusa raye mknenya arini adalah trawih yg trakhr tok thun ni.. adakh kite akn sempat tok mrase trawih pd mse akn dtg? ;)
arini mak aku wat bubur lambuk sbg menu utame brbuke.. korang mkn apa plak? arini cuaca agak mendung n hujan di ipoh.. best rasenya dpt tido heh.. 
aku skunk taktau nk bebel apa lagi sbb ngah besemngt nk tgk match ManUtd vs arsenal.. kwn aku iaitu aja ajak tgk kt vanggey ipoh.. aku dgn semngt on je.. bkn senang dpt gathering sme2 ni.. dgr cite mmbe aku iaitu megat pn ada jgk so btmbh syiok lg la tgk match ini.. arap2 ManUtd menang la ya..heh
seriously takde bnd nk dicitekn..
kbubye
peace!!!








*nota alp : smgnt raye mnghantui diri =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop