Aug 28, 2011

Ramadhan #27

hey yo and assalamualaikum

apa kabar you all? mcmne pose korang? n paling penting mcmne persiapn raye korang?heh.. baju dh beli? suaq?boxer?kuih muih?sofa?langsiur langsir? or rumah baru?huh dasyat giler... apa2 yg korang nk tukar baru jgn la smpi mmbazir plak ya.. especially kpd cDia.. jgn mmbazir sgt ya.gne duit yg ada sbaek mgkin ok ;)
aku baru balik dr gerbng mlm(gm) dgn mmbe baek aku since sek mngh lg iaitu raje raimi aka yobo.. aku mmg ada plan nk gm tp mcm malas plak sbb takde membe.. tbe2 dia plak kol n ajak g gm.. ermmm aku yg mls2 ni ok jela nk join dia.. smpi je area gm, MAK ai!!! sesak giler.. nk cari fvcking parking pn smpi kne tawaf 3 4 5 kali baru jmp.. itupn kena menapak dlm 50meter baru la smpi ke gm huhu.. itu kes before nk beli brg..
semasa nk beli brg lg la..ya ampun pakkk... jalannya sgt jem.. bisa kematu kaki ini.. umpama warga kl nk ke ipoh pd wktu ini..sprti itu jgk la manusia yg ada d gm.. jalan kne slow2 sbb sesakkn n tgn kne jge.. sbb nnt 'terkena' n kena tuduhn mncabul plak sedangkn jalan mmg sesak hehe.. nk cari sesuatu brg plak kne g satu2 kedai.. takleh la maen serbu satu kedai n trus beli tnp survey kedai laen huh.. nnt rugi plak kalo kedai laen tawar hrge lg rendah.. mnangis berlagu nnt heh..
apa menu korang berbuka td? mak aku masak spagheti je arini heh..my favourite..delicious n yummy!!! heh.. skunk ni sume adik bradik aku dh ada di ipoh so skunk tggu nk beraye je.. mmg meriah la umah aku ni dgn adik bradik + anak2 sedara aku.. fuh!!!
kbubye
peace!!!








*nota alp : raya raye jgk, final project jgn dilupakn huh =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop