Aug 29, 2011

Ramadhan #29

hey yo and assalamualaikum

ehem3.. korang mst dh tgk pngumuman hari raye kn heh.. esk kte akn mnyambut kdatangn bulan syawal n akn mninggalkn bulan ramadhan.. adakh kite sudah melakukn yg terbaek spnjg bulan ramadan ini? tepuk dada tanye selera.. n adakh kite sempat tok mnghadapi bulan ramadan sekali lg?ermmm aku berharap aku dipnjangkn usia agar aku dpt melakukan yg lbih terbaek tok ramadan akn dtg ini insyaAllah..
mcmne persiapn raye korang?mst dh siap kn.. yela esk dh raye.. aku pasti ada dikalangn kte yg still bershopping di kwsn msng2.. kbaekkn shopping last minute adalh dpt diskaun yg luaq biasa heh.. 
actually aku mmg excited tahap gaban nk raye esk.. saat diumumkn esk raye aku mcm nk melompat kegirangn je tp disbbkan family aku ada, aku just senyum je.. msuk dlm blik aku trus lompat heh.. tp mood aku tak bape elok plak sbb umah yg dh dikemas tlah diselerakkan oleh anak2 sedare aku huh.. aku kemas dorang selerakkn.. dh la abg aku just tgk je.. xde usahe nk kemaskn..huh pastu prob laen plak dtg.. btmbh moody la aku lg huh.. arap2 esk mood aku ok..
k la..nmpknya sampi sini saja lah entry Ramadhan # tok tahun ini.. jika ada terslh bahase yg aku gunekn spnjg entry Ramadhan # ini, aku memohon ampun dan maap dr hjung rambut smpi hjung kaki.. aku takde niat nk sakitkn ati spe2.. just aku menaip berdasarkn mate, ati dan telinge..
akhir kate..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN


kbubye
peace!!!








*nota alp : silent is better than loud =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop