Oct 28, 2011

Its a Fake

hey yo and assalamualaikum

hey you..seperti yg korang sume dh tahu last week, Man Utd kalah 6 - 1 Man City kt old trafford.. tak perlu aku ulas dgn lebih lanjut lg sbb korang dh tahu kn.. yg aku nk ulas skunk ni adalah sebahagian haters MU ni.. smpi skunk still nk hebohkn benda yg ajaib ini..
yeah!!!susah n sukar tok tgk MU kne beat smpi setengah dozen.. first dh kne mcm ni.. mmg heboh, kepoh n kelam la sume haters MU yg ada dlm dunia ni.. tp itu hak dorang.. aku pn kalo MU meng n team laen for example arsenal or chelsea kalah pn, aku kn heboh n kepoh jgk.. its fact for football fans ok..
tp yg aku bengang nya adalah ada fans football yg tak tahu dia support team mane..tibe2 dia kecoh giler vavi, nk kelam kabut kutuk MU yg kalah 6 - 1..mse MU kalah 1 - 0 or 2 - 0 dia snyap je.. tapi bile MU kne 6 - 1 tbe2 dia timbul n condemn MU.. mse arsenal kne hentam dgn MU 8 - 2 dia condemn arsenal jgk.. aku tak tahu dia ni team mne..
kalo dia ckp dia neutral n just support football n bukannya support team bola.. thats what i call it as a bullsheet okay! aku tak tahu ko support team mne.. MU bukan, arsenal bukan, chelsea bukan, man city(mc) ermmm maybe kot sbb mc dh kalahkn MU kn.. ble mc kalah nnt dia cari team yg menang plak..kot la..
aku tak kesah korang nk kutuk MU mcmne mmbe2 kelas aku kutuk MU.. dorang siap wat wallpaper kt pc dlm lab kt poli aku lg.. aku ok je sbb bnd kecik je pn n aku tahu selama ni pn kalo team dorang kalah or menang pn mmg kteorg akn discuss psl match tu.. tp bile lahabau yg taktau dari team mane tbe2 mncul.. tu yg aku agak janggal di situ..
maybe korang akn ckp "alamak bro!!!..sbb bola pn nk kecoh ke.." dan bg aku ermmm hell yeah!!! mcmne korang kecoh ble team korang menang, mcm tu jgk la aku kecoh ble team aku menang mahupn kena kutuk wlaupun team aku support ni bkn dlm malaysia..
kalo PERAK kena kutuk pn aku backup PERAK okay.. sbb i'm from silverstate ya..
pape pn.. aku takkn gado dgn mmbe mahupn org sbb bnd kecik ini.. korang ada pndpat korang n aku pn ada pndpt aku..
just enjoy and have fun dgn apa yg ada dlm dunia ini ;)
kbubye
peace!!!








*nota alp : GGMU not ggmc =B




YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop