Oct 28, 2011

Apakah Seterusnya?

hey yo and assalamualaikum

ok..exam aku lom habis lagi tp skunk ni aku ngah pikirkn apakah kos akn aku amik tok further my study.. adakah aku kena continue with my fvcking programming or other courses?huh
skunk dlm kepala otak aku ada 2 3 tempat tok aku further study.. first uitm, second msu n third unisel..
cDia soh aku amik upsi hoho.. mmg takla.. jauh punggung panggang dari api la huhu.. nk amik course yg bkaitan dgn multimedia aku takde sekreatif itu n i got another problem that can stop me to further study in multimedia course..
so aku skunk mmg blur.. maybe its too early for me to think about this but hey.. whats the prob with that?kalo aku tak pikir skunk bile lg ak nk pikirkn?huh
it is tough decision i have to make compare than when i decide to choose programming for my diploma..
btw bukanlah wajib tok aku continue my programming course although aku amik programming tok diploma ini... tak salah if i choose art, culinary or music..maybe ;)
kbubye
peace!!!








*nota alp : your future + my future = our future  =B








YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop