Nov 6, 2011

Apakah Benda Ini?

hey yo and assalamualaikum

hey..aku ada teka teki tok korang..
scroll ke bwh pelan2 okay.. jgn scroll laju je sbb kalo korang scroll bwh laju2 mknenya teka teki ini bknlah teka teki namenya ;)

apakah benda yg kita perlu patah2kn benda itu..
kemudian masukkan dua bahan ini dan panaskan dlm periuk..
panaskan sampai dua bahan tadi cair..
tambahkan benda manis ini dalam 3 suku cawan..
jgn lupa masukkan 3 'bola ragbi' ke dlm periuk..
dan masukkn cecair jernih ke dalam periuk tadi bersama dgn bahan2 yg telah kita masukkan tadi..
gaul kacau bahan2 tersebut sehingga cair dan mendidih..

setelah mendidih, masukkan bahan2 tadi ke dalam bekas yg tahan panas ataupun org panggil loyang..
seterusnya, masukkan coklat katberi dan pelantar ke dalam periuk yg telah dikosongkan tadi..
jgn lupa masukkan sedikit cecair jernih ke dalam periuk..
jgn masukkan banyak sgt..
nnt cayor cair plak..
dh selesai?letakkan bahan2 ini ke atas bahan2 yg kita dh wat sebelum ini..
dh siap..
jadi..apakah benda ini?
hehe.. sila jawab ya dlm mase 5 saat..


5






4




3


 




2






1




 

apakah jawapan korang?
kalo korang jwb kek batik.. yeah!!! itulah jawapannya..
hadiah utama adalah korang dpt melayari laman web lucah ini dgn free.. seriously FREE.. youjizz pn kalah ok hee nikmatilah smpai korang mncapai klimaks ya hee..
ok.. act entry ni bknlah psl teka teki pn...sje je bikin gempak hehe.. aku just nk bgtau aku wat sendiri okay kek batik ini..bahan2 mak aku beli dan tukang wat adalah aku..yes.. aku..takde typo ok tang situ hehe..
now you can call me alif.. CHEF ALIF =D
peace!!!










*nota alp : skunk target aku adalah tok blaja masak nasi plak =B










YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop