Nov 7, 2011

Telur Bungkus

hey yo and assalamualaikum

tak tau nape raye aidiladha kali ni aku mcm rajin je nk masak..walaupun baru buat kek batik dan yg terbaru telur bungkus hehe.. tp still leh dikategorikan sbg rajin memasakkn hee..
resepi ni mak aku jumpa dalam buku masakan apa ntah namenya.. mak aku jumpa resepi tu and then dia bgtau aku.. so tghari td aku dan mak aku pn try la masakan ini.. as usual bahan2 mak aku yg sediakn hee.. aku plak mencampakkn bahan2 yg ada ke dalam kuali dan mengacau bahan2 yg ada sehinggalah menjadi seperti ini..
check this out..

semasa di atas kuali

semasa dihidangkan

semasa dimakan


seriously aku skunk ni mcm brminat tok memasak..semenjak duamenjak tgk masterchef ni hehe..brkobar2 okay..but until now aku still tak berjaya memasak benda ini..iaitu nasi ;( 
susah bebenornya nk masak nasi.. sape yg leh masak nasi mmg hebat la huhu..
sampai sini saja entry ini okay..
peace!!!





*nota alp : belog ini dh jadi mcm belog tok resepi masakn plak huh =B





YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop