Nov 13, 2011

Stress & Cool

hey yo and assalamualaikum

hey korang.. apa korang akn wat bile korang trtekan or stress dgn keje ke, test ke, exam ke mahupun tekanan hidup?
skunk ni aku takde la stress sgt tp stress jgk la sbb esok nk exam dh.. final exam tu di final year huhu.. arap2 aku tak kantoi di situ dan mndapat result yg success ;)
kalo aku tgh stress sperti skunk ni.. aku akn wat bnd ini.. check this out





dgn mengsnapkan pic seperti ini, hati aku akn tenang dan stress yg ada ni pn dpt dihilangkn dikurangkn.. aku akn try n try n try smpai la dpt hasil yg aku nakkan.. ;)
peace!!!








*nota alp : aku snap tok diri aku dan kpuasan aku =B








YANG MENAIP
alif_affandi
 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop