Feb 29, 2012

Gaji Oh Yeah

hey yo and peace be upon you

hey semua..
setelah penat lelah aku keje 9jam dan boleh mencapai 12jam.. bgn pagi blik mlm.. akhirnya dpt jgk aku merasa gaji hasil titik2 peluh aku selama ini..okay mmg takde peluh sbb aku keje dlm aircond huh.. first time aku check dlm akaun aku ada RM10000000 lebih huhu.. berkat ksabaran selepas first month aku kje takde gaji..tok second month ni.. amik kau.. double dia bagi alhamdulillah =)
gembira gile la dpt gaji hasil usaha aku selama ini.. selama ni pn kalo aku dpt duit dari mak aku n mase study dulu ptptn yg sara hidup aku.. skunk ni dh dpt duit sndri.. aku dpt rasekan aku mmpunyai perangai kedekut sikit huh.. tetibe ada prangai tu.. mgkn sbb aku baru tau penat lelah mncari sesuap dua tiga empat suap nasi sbb tu la aku agak berkira dlm hal duit ini..
tp yg pnting aku dh belanja family aku terutama mak aku.. saki baki gaji aku tu akan aku simpan tok beli cam..tuutttt dan juge tab..tuutttt dan tidak ktinggalan tok kahw..tuuutttt =)
lps ni aku akn bersungguh dlm kje aku..no malas2, no curi tulang, no sembng2 =D
peace!!!










*nota alp : duit aku maka terpulang pada aku nak belanja sape dan hanye tok mereka yg layak saje =B









alif.affandi
 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop