Feb 6, 2012

Komitmen

hey yo and peace be upon you

kehidupan aku skunk ni memerlukan full comitment.. tak seperti sebelum ni.. tanpe kerja, kehidupan aku hanya pada rumah, online, makan minum, tidur, kuar jika perlu dan online dan tidur.. tapi itu dulu..
skunk selepas ada pekerjaan yg tidak tetap, kehidupan aku seperti ini..

bangun pagi
pergi kerja
bekerja
balik kerja
makan 
tidur
kembali ke bangun pagi dan seterusnya

agak susah mencari mase yg sesuai tok flirt or happy dalam dunia yg penuh dgn pancaroba, lakonan yg mantap dan lain2.. nk update tok belog ini pn aku mmg takde mase yg sesuai tok update huh..
entry ini pn aku terpakse wat tok bgtau fans aku kononnya bahawa belog ini masih aktif =)
dan kutipan nuffnang aku tak meningkat sgt la huh..
peace!!!




*nota alp : masa sentiasa ada tapi kita yang tiadakan diri bila masa ada =B





alif.affandi 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop