Sep 20, 2012

Pendapat saja pun

hey yo and peace be upon you

pada zaman yg serba okay dan canggih ni.. manusia boleh berconnection tanpa ada sempadan.. korang nak berkata kesat dgn sesapa pun boleh saja tapi atas tanggungjawab sendiri la ya..
dan kite juge boleh bagi pendapat tak kire di mana jua.. nak face2face ke.. melalui phone or skype or whatsapp ke.. or through our social networking.. pelbagai medium kite boleh gunekan tok menyampaikan pendapat kite..
tapi yg bullsheetnya bile kita bg pendapat tapi ada ayat2 mcm tahi seperti "boleh repair tu. xyh nk kecoh sgt well we just give our opinoin in a good way.. we dont use babi kau.. fvck you.. we use a good words + in a right medium.. we dont make reformasi or whatsoever.. so do you need that words to reply our opinion? we can give opinion in many ways right.. if we cant face2face, we can use the other ways to tell world our opinion as long we respect each other.. i respect you and you respect me.. simple right.
peace.





*nota alp : spread love =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop