Oct 25, 2010

Menjadi 'BabySitter'

salam n hye kpd ra'akyat malaysia..

u all sihat ke???kalo sihat alhamdulillah la..

pada episod kali ini..wahhh..hehe..aku nk kongsi pnglaman aku mnjge anak sedara aku yg bnama QAISYH yg teramat la hyper2 nakal2 n aktif semacam ini..umo dia dlm 3thun n msuk 4 la jgk..semlm aku g la the curve kt damansara tu..ayah dia(merangkap abg aku) g subang dgn sorang lg abg aku tok mncri absorber kete..so aku, mak aku, kkak ipo yg ke2 n kkak ipo ak yg petama(merangkap mak kpd qaisyh) g la the curve naek kete n aku yg bwk..hehe..
smpi2 je the curve, team gegurl ni apa laga dorang pn mula la operasi jalan2 n mlwat kedai2 yg ada wlaupun tujuan utama tok beli 1brg je huhu..br2 je smpi kteorg nmpk ada promosi F&N fruit tree..aku pn ajak team gegurl n try air yg diberi pd hrge FREE..hehe..dpt jgk lpaskn dahaga yg ada =D


pas dh minum, buang bekas minumn ke dlm tong sampah n truskn brjalan hehe

aku tlah diarahkan untuk menjaga qaisyh sementara team gegurl menawaf the curve huhu..nsb bdn..dh la dak kecik ni xtau dok diam, dia pny tenaga mcm pelari 100,000km non stop..dia akan benti diam kalo nk susu. pas dh dpt susu mmg xdiam dh la..huhu..bwh ni ada khazanh yg lh dijadikn rujukkn ;)


 



smpi satu tahap, aku tpkse pgg tgn dia n dia nngs sbb aku pgg kuat n xlpskn dia hehe

knakalan dia bkn hanye kt luaq je tp kt umh pn lh than jgk la..lets check it out..

graffiti itu dibuat oleh beliau

 aku tgh syiok tido dia dgn selamba dtg pijak dada aku just tok tgk ari ujan or x huhu



 hehe..itu saja khazanh yg ada besama dgn slh sorg 'anak' aku hehe..apalah mkne budak2 tnp ada knakalan dlm diri dorang kn..

jap3..ada iklan kt bwh ni..

hehehehihihihuhuhu





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop