Oct 7, 2010

Practical, Report & Lecturer

salam n hye sume ra'akyat malaysia..
arini spt yg tlah difaks kn kpd syarikat aku (wahhh kompeni ak dol hehe) bhwa dua lect akn dtg pd ari ni (07.10.10)..
so sblm lect dtg tok mngecheck buku n so on..ak pn mngemas kini buku laporan yg sntiasa dikemas kini ;) ..

so pgi2 lg ak dh smpi opis dlm kol 840 pgi..dlm kol 0900, ak ada kje sikit kt bangunan persekutuan kt greentown ipoh. so aku dgn iwan pn gi la bngunan tu mnaiki 'honda' dia hee..dlm 1jam kteorg dpt selesiakn mslh2 yg ptt kteorang ppt slesaikn.. sblm blik ke opis, aku ada satu khazanah tok share dgn korang :


mst korang xbpe jelaskn..ok aku bgtau apa motif aku snap kt sini..bdasarkn background itu trtulis 'e-Perolehan'..well ini adalah slh satu sistem yg aku n mmbe2 akn installkn kt pjbt2 krjaan di sluruh ipoh..  itu antre tugas aku spnjng mnjalani prac ini..

pas dh smpi opis, trun je dr 'honda', lect aku pn smpi la..nsb bek smpt smpi huhu.. ada dua lect yg dtg iaitu Pn Anisah n Cik Hamimah.. then Pn Anisah menginterview En Mahadi merangkap bos aku n Cik Hamimah menginterview aku, muiz n aswad.
cuak3..nsb bek la apa yg ditanye oleh Cik Hamimah aku n mmbe2 dpt jwb..kalo xdpt jwb xtau la nsb kteorg mnmne huhu..
soalan2 spt : 
apa yg kamu buat dkt sini?kami jwb practical la..
apa kje kamu buat di sini?kami jwb format pc, maintenance pc, configure pc, install sistem kewangn krjaan n so on la.byk lg yg kami wt kt sini..
mcmne dgn bos?kami jwb bos ok je dia relax je kalo kami xwt kje dia ok je tp konpom kne buang pny huhu..
bpe pkje yg bkje kt sini?kami jwb SORANG hehe
n byk lg la yg dia tny...tp yg pling pntg skali..hehe usha khazanh kt bwh ni..

ini la buku report yg tlah dicop oleh Pn Anisah..  siap ada tndetgn dia lg..
apa..???korang xnmpk dgn jelas..xpe3..aku bleh tlg zoom kn hehe
jom kte Zoom innnnnnnnn...... =D


alhamdulillah..skunk target aku nk siapkn buku laporan yg pnuh ataupun dipanggil buku laporan berjilid ;)





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop