Apr 14, 2013

Pagi Yang Tenang...

peace be upon you

pagi yg tenang, aku gagahkan diri aku tuk bangun. antara perkara yg paling malas aku nak buat adalah bangun dari tidur kecuali waktu itu aku nka beral yg teramat sgt. aku bangun awal kerna aku nak korbankan 3ragok duit syiling aku tuk basuh baju. baghua mana la yg perkenalkan mesin basuh berbayar ni. dorang taktau ke yg rakyat malaysia ni hidup dlm keselesaan bersubsidi.puihhh!
right now, im still stuck in front my netbook and i feel so lazy to mandi. malas dan lazy mempunyai maksud yg sama.take note. when i woke up, i like to see myself in mirror and i said "bgn dari tidur pun masih kacak".okay.
peace.





alif affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop