Oct 10, 2010

Sepuluh Sepuluh Sepuluh

salam n hye u all...
ada sihat ka???kalo sihat alhamdulillah..kalo x ringn2 kn la kaki tu jmp doctor..
ari ni 10.10.2010 atau nk bg chantek lg 101010..
nombor itu sgt la lawa smpi byk manusia dlm dunia ini taksub dgn tarikh pd arini..
ada yg nk date arini..ada yg nk nikah arini..ada yg nk bekhatan arini(ada ke? huhu)..n ada yg kalo lh nk mati ari ni(????) ;)
ble aku on kn FB aku pagi td..aku tgk stats sbhgn mmbe2 aku sumenya bkaitan 10.10.10..
ko mmg spesel la wahai nombor 10 huhu..aku xdela taksub sgt psl tarikh ni sbb aku ske nombor 14..ada x 14.14.14???
kalo ada akn ku blnje korang pizza hut(ko mmg mcmni alip huhu) =D
so..di bwh ni ada khazanah yg bkaitan dgn 10..well check it out..





















hehehe..sorry guys..aku maen print screen je korang punye stats..korang jgn saman aku plak ek..aku just smpt tgk stats kt FB je. lom tgk lg stats kt MySpce, Friendster, Tagged, Hi5, Twitter n byk lg la..(bajet aku ada je sume tu huhu).. xksh la kte nk taksub dgn tarikh arini sbb bkn seng nk dpt tarikh chantek mcm 101010 ni..pape pn tpulang pd individu..
so sempena 101010 i..aku ada pantun terkerat2 tok korang sume..

hari ini sepuluh hari bulan sepuluh,
esok sebelas hari bulan sepuluh,
lusa dua belas hari bulan sepuluh,
tulat tiga belas hari bulan sepuluh.

=D

itu sj entry tok kali ni..have a nice day u all..
bubye..


*nota alif : tahniah kpd angkasawan negara yg pertama, Sheikh Muszaphar Shukor kerna melangsungkn pernikahn n perkahwinan pd 101010..mmg meriah die pny set pelamin.masyuk3(tgk Nona td)hehe..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop