Jan 9, 2011

Kelas Diploma In Programming Semester 5

hey yo..
salam 1Malaysia kpd sume ra'akyat jelata..
korang sihat kaa?kalo sihat alhamdulillah..
skunk ni aku tgh tgk yuna perform..lagu cinta sempurna di AJL25..slpas yuna perform..dia sempat text aku..
apa..korang xpercaya ya..ok3..aku ada buktinya..check this out..

believe it or not ;)


dh3..korang nk pcye or x itu hak korang hee..
ok.entry kali ni adalah dedikasi aku tok kelas aku..sbnrnya ak dh lme nk postkn entry ni tp disbbkn kekangan masa tok siapkn assigmnt yg ada, kuiz yg ada jd ak trpkse tundakn entry ini..finally..ak dpt jgk postkn entry ini..
dr sem1 smpi la sem5 skunk ni, dh byk yg brubh..drpd bilangn plaja smpi la prngai stiap mmbe2 aku trmsuk la aku sndri..byk yg dh brubh..dlu akrab skunk xdah..dlu pndiam skunk gila2..dlu gila2 skunk diam je..dlu kapel skunk x..skunk kapel dlu x..mcm2 la yg blaku..
tp kteorg tetap kteorg..org luaq dr kls DIP_A xleh nk ubah kami sbb kami adalah kami..lecturer pn susah tok ubahkn kami sbb apa?sbb kami adalah kami..dr sem1 smpi sem3,  org ckp kami sering wat mslh n ada kami dgr lect pn tkut msuk kls DIP_A sbb kami trlalu bsing n byk wt mslh..
"tak kenal maka tak cinta"..aku bkn soh korang sume cintakn dak DIP_A just knl dlu kteorg n korang akn knl spe kami sbnrnya..kalo korng bg hadiah kteorg bg snyuman n mgkn bg hadiah jgk..tp kalo korang bg tahi..korang lh pikirkn apa kteorg akn bls..hormat kami sbg DIP_A n kami akn hormat korang jgk..
mula2 ak pn xdpt suaikn dri aku dgn dak2 kls aku tp dh lme lepaking sme2, hangout sme2, smbut birthday sme2 so aku dh knl dak2 kls ak dgn lbh mndlm wlaupn xdlm sgt..aku hargai mmbe2 kls aku mcmne aku hrgai BFF aku..
STOP!!!cukup dgn bebelan mu alif..
entry kali ni xkn best tnp khazanah2 yg ada..so zoom in...

 ruzaini aka zen aka ketua darjah sem5


 afi dan amir


 amir dan zen


 amir


 kiri : zen, bibi, amir, shah     depan : mai


kiri : madi remp-it, memey, hami, admin belog, muiz    depan : amir


 bekas exco dan bekas ketua darjah sem1


 kesengalan melanda ketua darjah sem5 bersama jaja


 dak kapal bergambar


 bro yg mengsnapkn pic kami


 kiri : am, hami, shah


 afi..nmpk ganas tp dlm ati?ada teddybear..lelaki kucing aka rahmat bersama memey


"aku snap pic mmg nk snap muka ko pn amir" ayat dak2 skunk




apabila kami bersama..kurus xkurus, kecik xkecik, putih xputih, gelap xgelap, laki xlaki, popuan xpopuan, kami tetap kami dan kami tetap DIP_A..we proud to be DIP rascal =D

well..how's my entry?good or not good?mst la good maa...hehe sory xdpt siarkn khazanh kami memakai blazer..anda mahu tgk?sila view FB ini..
so ckup la entry ttg kelas aku..next entry aku akn bg nombor seseorg,,terbaek yob..hehe
peace..





*nota alp : kpd kelab kipas yuna..jgn saman saya ok hehe..kpd mmbe2 DIP..apa yg ada dlm entry ini adalh pndangn pribadi aku..so jgn touchng2 ok..aku bngge mnjadi DIP =D





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop