May 4, 2011

Jalan Jalan di Negeri Sembilan

hey yo you..
salam 1Malaysia kpd semua bloggers sekalian..
korang sihat ka???aku di sini alhamdulillah sihat sihat saja..

entry kali ini takde la berkaitan negeri sembilan sgt la sbb entry ini aku just berkaitan aku bercuti dgn family aku kat port dickson je..(port dickson dlm nogori jgkkn heh)..
bukan senang nk kumpul semua family aku dlm satu masa ni..kadang kadang bila dpt berkumpul, family kakak aku plak takde..kadang kadang plak family abg aku plak takde dan sebaliknya huhu..
tapi kali ini semua org ada hohoho suka suka suka..heh..
plan nk bercuti kat port dickson ni dh di plan selama 3bulan sebelum tarikh yg dh disetkan..
kiteorg bercuti pada 30 april sampai la 2 may..kejap je tp kualiti lg penting dr kuantiti ok heh..
kiteorg mnginap kat Tiara Beach Resort..kos pnginapan ditaja oleh abg aku hohoho..
cuti kali ini sgt la best kerna aku baru pas habis exam hohohoho..

mase aku sampai kt PD, aku ingatkn akn ada kesesakkan jalan yg paling dasyat la sbb dgr cite ada festival ayor air kat PD tp bila dh sampai je kat situ, ermm mcm takde pape je..jem mmg la jem tp takde la jem yg dasyat gile..syukur sgt sgt la kn..


act..aku tak tau nk bebel merepak apa lagi so korang tgk jela khazanah yg ada ni ya..
check this out..


 with my super duper lovely niece


 bangunan yg chantek


nom bilik


teddy daddy bear


 swimming fool


 ramai dan banyak manusia yg memandi memanda di swimmong fool


 i'm proud with my super name =D


ciptaan Tuhan sgt sgt indah








 rumah kat Rembau..sebelum aku dilahirkan..family aku tggl kt umah ini..dorang slalu kongsi cite2 pasal kat rembau tp aku?takde sejarah lngsung kat sini..kteorg ada..kau ada?sedih...huh


 from left to the right : my bro, my mom, my niece and my sister..at rembau


 admin belog berlatar blakangkan masjid di rembau heh



 




hohoho..minggu depan insyaAllah aku bercuti lagi..di mana?tungguuuuu heh..
ada satu benda yg menarik perhatian aku..mase aku nak naik lif kat hotel tmpat aku mnginap..semua skali ada 5tingkat..tapi di lif itu TAKDE button no4..yg ada hanyalah no1, 2, 3, 3A dan 5..
nampak..no4 digantikan dgn 3A..sbb apa?mngikut feng shui cina, no4 adalah suwei iaitu malang so mereka disable kan no4 dan enable kn no3A huh..
masa first time aku naek, aku blur..tak tau nak tekan button mana sbb takde button 4..nasib baik la ada bra brother ni tny nak g tingkat mana..aku pn ckp la tingkat 4..dia pn dgn keyakinan yg agak tinggi menekan buttob 3A..ohh aku terhairan kejap..pas dh tny kat abg ipar aku msalah ini..baru aku tau..adoidoi..psl feng shui, aku mnjadi blur huh..
itu saja la bebelan aka merepek aku kali ini..
peace!!!










nota alp : ermm takde nota wat mase ini =B










YANG BENAR

alif_affandi

1 comment:

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop