May 18, 2011

Jubah ohh Jubah

hey yo..
salam 1Malaysia kpd semua..

minggu ini tersgt la busy bg aku kerna aku telah menerima tawaran tok mnjadi AJK Jubah iaitu org2 yg terpilih tok menghandlekan jubah2 tok diberikan kpd graduasi Politeknik Premier Ungku Omar tok sesi Julai 2010 dan Disember 2010..
pengagihan jubah tok mereka ini berlaku di Dewan Sri Kinta Kampus B.. selepas dh setting tempat dan kemas apa yg patut, td pada 18.05.11 sampai la 22.05.11 aku dan mmbe2 yg laen ditugaskn tok memberi dan menerima jubah yg telah dipakai oleh graduasi PUO ini..

sepanjang bekerja di sini, aku tak perlu riso ttg makanan kerna lect di sini menyediakan makanan pagi, tghari dan petang tok kteorg so takkan kebulur la heh..

ok..kiteorg diberitahu akn ada 2ribu lebih yg akn menuntut jubah dr kteorg so kteorg kne la bersiap sedia dari segi fizikal dan mental mulai skunk.. heh

ok la..bebel pn tak gunekan so check this out..

 entiti dlm bulatan itu





 hidup JTMK heh






keadaan di dewan selepas di make over kn oleh aku dan mmbe2 hehe.. so mulai hari ni aku dh menerima mereka yg menuntut jubah tok hari konvo mereka..
peace!!!










nota alp : TAHNIAH kpd mereka yg akan menerima sijil dan diploma pada hari Konvokesyen Politeknik Ungku Omar yg ke-40 =B










YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop