May 16, 2011

Result Sudah Mari!!!

hey yo..
salam 1Malaysia kpd semua bloggers..

result exam aku tok sem 5 ini dh kuaq pada tghmlm td iaitu 15.0511(0030)..
walaupun dijadualkn pd 16.05.11, tp biasalah student.. pndai je cri kaedah laen tok check result heh..
selepas aku check dan mndapati semua sbjek aku lulus.. aku bersyukur sgt2 la..
walaupun pointer aku tak memberangsangkan..tp syukur la semua lulus..
selepas aku check result aku, aku check plak result membe2 aku yg laen..
mcmne aku dpt check?hehe anye aku dan mmbe2 poli saje yg tau heh ;)
check punya check..pointer paling tggi skali adalah 3.96.. amik kau..TIGA PERPULUHAN SEMBILAN ENAM SAHAJA..
ini betul3 bukan cobaan tau..
terbaik la..AKJ lg la dia sem ini hehe..
aku ble plak nk AKJ?AJK adalah huhu.. biarlah masa yg tentukan huhu..
check this out..


takde rahsie antara kita ok..aku tunjuk aku punya (aku punya result k) dan ko tnjuk ko punya..baru keadilan namanya heh..
peace!!!





nota alp : dup dap dup dap..result MUET menanti selepas ini =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop