May 17, 2011

Cuti - Cuti di Teluk Batik

hey yo..
salam 1Malaysia semua..

entry ini berkaitan dgn cuti2 aku dgn fmly blah mak aku di Teluk Batik pada 14 dan 15 Mei yg lalu..
skunk dh 17 Mei.. trlmbat sikit tok update kn hee..im sorry ;)

peserta2 yg gie adalah mak aku, aku, mak teh iaitu mak sedara aku, yob iaitu abg sedara aku dan juge istri beliau, wan chik iaitu mak sedara aku, nazrin iaitu sedara aku dan juge nazmin iaitu adik sedara aku...
ada jgk yg tak dpt gie sbb ada komitmen laen so inilah yg mampu hadirkn diri..
kteorg tggl kat Marina Cove dan dpt diskaun sbb abg sedara aku lahh..heh

check this khazanah ok..


 tempat aku dan yg laen menginap


 selalunya "dont touch me" tp ini laen plak..ilmu3

siang dan malam


 ada plak sukaneka mase aku baru smpai kt situ..jd cuci mate la aku ni heh


 Marina thema park..siang dan senja


 pusing2 di pekan lumut terjumpa ini hohohoho


 wayar dan burung

 swimming fool yg disediakan..

 keadaan pagi ahad..kuar dari balkoni terus snap pemandangn ini


air pasang dan air surut


 dgn kupon ini, makan la byk mane korang nk heh


 alif was here..Teluk Batik mari!!!








 hohoho..aku adalah pilot ini bot




 Malaysia Next Top Model 2011




 cerminlah muka anda dahulu sebelum anda dicerminkan


hohoho..mak aku


ok tak khazanah2 yg ada ni?korang teruja gersang tak nak gie sini?
jom2 kite pakat ramai2 serbu ini kawasan..kalo dpt gie ramai2 mesti best punya la..heh
peace!!!





nota alp : bercuti mmg sonok tp nk packing brg mmg memalaskan =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop