Jun 19, 2011

Selamat Hari Bapa

hey yo..
salam 1Malaysia kpd sume bloggers..

hari ini, 19.06.11..aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI BAPA, AYAH, PAPA, DADDY, DADA, WALID dan sbgnya la kpd sume bapa2 yg ada di dunia dan Malaysia secara khususnya..
wlaupn ayah aku dh mnggal dunia, tp itu bukanlah pnghalang tok aku dari mengucapkn kpd sume bapa2 yg ada ni..
aku still masih ada ayahanda ayah sedara, ayah kpd kwn aku, ayah kpd jiran aku dan bakal ayah mntua aku yg skunk berada di _________ hehe.. so HAPPY FATHER's DAY to all of you :)


joom tgk khazanah yg ada ni..



 old skool pic but still in my memory


 
 last raya with us ;(







*nota alp : no matter what happens, you will always be in my heart ayah.. al-Fatihah to Ahmad Affandi 










YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop