Jul 13, 2011

Happy Birthday To Me

hey yo..
assalamualaikum and a very good evening to all bloggers..

entry ini adalh yg special bg aku sbb..
pd 13.07.2011.. genaplah 2tahun belog aku ini beroperasi.. hehe suka3..
first entry aku bertarikh 13.07.2009 dan entry yg pertama adalah ini :

Kehidupan di alam remaja

Permulaan Hidup

hehe.. bile aku bace entry yg lps2 ni, mcm lawak pn ada..dgn pnggunaan ayt yg xleh blah hehe..tp aku takde la nk delete wlaupn ada some of bloggers akn delete entry2 yg mcm annoying..itu hak individu kn..kte kb berada di negara demokrasi hehehehe... so dgn genapnya 2tahun umur belog aku ini, aku harap aku dpt postkn entry2 yg brguna tok korang dan kalo ada entry yg annoying tu, aku akn pastikn ada bnd yg blh korang pelajari disblik entry yg annoying itu..hehe..

kalo korang rse ada bnd yg ptt aku ubah or pbaiki tok belog ini..jgn segan jgn silu jgn malu..feel free to drop any coment or msg at arlip_peace222@yahoo.com .... aku tggu pndpt dr korang ya hehe..

ok la..sblm aku chow..aku ada khazanah tok korang.. check this out k..

 

 korang ingt org je dpt kek..belog aku pn ada lah heh






ini real ok..bkn cobaan atau penipuan =b


ok la..entry ini berakhir di sini ok..
pape hal nnt akn aku update lg tok korang hee..
peace!!!

 

 

*nota alp : respect my belog and i will respect ur fvcking belog =B



YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop