Aug 13, 2011

Ramadhan #13

hey yo and assalamualaikum kpd mmbe2 sekalian..

apa khabar korang?mcmne pose korang?mudah2an okay la ya mcm pose aku.. still penuh okay heh.. arini aku bz sikit dgn final project aku.. aku dgn muiz smbng balik keje kteorg mlm smlm yg tak sempat kteorg hbskn.. snap2 n pilih pic yg kteorg nk masukkn dlm webpage kteorg nnt.. isnin ni our first version presentation n we not prepare anything huh..
isnin ni  plak ada xsgment yg kne submit so korng jgn la push soh wat awal sbb mmg dr azali lg aku ske wat keje last minute heh.. im lovin it ;)
so apa mknan korang tok berbuke arini? arini mak aku wat nasi paprik ermmm so good heh..
peace!!!








*nota alp : kelebihan solat tarawih malam ke 14. malaikat2 akan datang menyaksikan mereka sembahyang tarawih Serta Allah s.w.t tidak akan menyesatkan mereka =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop