Aug 14, 2011

Ramadhan #14

hey yo and assalamualaikum kpd mmbe2 sekalian..

mcmne ari korang pd arini?ada pape kejadian yg wat korang bukak pose ke?heh kalo ada diam2 ckup.. itu urusn korang dgn Tuhan ;)
so apa mknn korang tok buke arini? arini mak aku msak burgerdil daging masak kicap, telo dadar n air bandung.. mcm biasa la yummmy!!! hee

td aku g bazar dgn mak aku.. dipendekkan cite mcm2 fesyen aku dpt lihat seperti lurah dendam, bj kurung 50% transparent, BeRA belang2 n so on la..huh aku bkn la sngaje usha2 tp trlihat.. bak kte org la skali lihat rezeki n dua kali lihat makruh n tiga kali lihat baru dosa heh.. mmg memesongkn akidh fatwa itu ;)
k la..jmp lg for the next entry ya..kbubye
peace!!!







*nota alp : jarang dgr gul tak dpt tahan nfsu bile boy pakai suaq pendek =B








YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop