Dec 22, 2011

Mature face

hey yo and assalamualaikum

hey korang..hari ni khamis dan bersamaan dgn dak2 sekolah amik result PMR dorang.. haha mesti sape yg amik tu mesti cuakkan..kalo pass ok la jgk tp kalo fail?mesti balik2 kena rotan kn hehe (ermm itu zaman aku dulu huh)
so td aku kuar la gie kedai.. aku lalu dpn sekolah menengah ni.. ada ramai manusia.. dari perempuan sampailah lelaki..tang lelaki tu kite abaikn okay hee.. yg perempuan ni..dressup dia mak aii!!! aku berkata dalam hati "ada org kahwin ke dlm sekolah ni?" pastu mak aku balas "arini kan result pmr kuar"..aikkk.. leh plak mak aku reply sedangkan aku berkata dlm hati..huh
ada yg berbaju berkebaya moden, tak moden pn ada.. berbaju kurung yg mcm mak datin selalu pakai.. kalo bab tudung tak perlu ckp la.. dari style yuna, hana tajima, najwa latif sampi la style tudung ariani.. mcm2 style ada.. dan style dorang.. WOW!!! teramat2 lah berbeza brbanding usia dorang yg baru nk menjengah 16tahun..
kalo la aku taktahu ari ni result pmr kuar..konpom aku turun dari kete n mintak no tepon (okay.itu sgt tipu).. tp seriously..what i expect from this kind of girl is..they look like real teens.. for example like rambut tocang ke.. rambut di ikat tersisir rapi mahupun memakai baju ala2 barbie hehe



mase zaman aku dulu pn dak2 gurl ni pn dh mmg lbh mature dr usia mereka.. apatah lagi skunk ni kn..btmbah maju dunia btambah matang manusia2..
kalo bab laki..ok ada yg matang dan ada yg mcm tak matang.. masih terkinje2 dgn aksi "hey awak..nk bekenalan blh" puihhh.. ingtkn zaman sarip dol je ada..rpenya skunk ni pn ada lg huh..
peace!!!



 

*nota alp : kematangan bukan pada usia tapi pada hati, pemikiran dan tingkah laku kite =B





YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop