Apr 4, 2012

Sudah Konvo

hey yo and peace be upon you

hyepppp....
alhamdulillah dan syukur ke hadrat Ilahi.. aku berjaya dlm konvokesyen ke - 41 PUO ini =)
tanpe ada adegan yg memalukan mahupun yg mengaibkan..aku berjaya.. i made it!!!!! =)
aku berjaya mendapat segulung diploma hehe leh ke sebut segulung diploma?mcm janggal je huhu.. keadaan mase konvokesyen sgt2 la best walaupun mase dlm dewan tu perut aku meragam.. mase tu la nak sakitnya.. mase tu la nak ermmm nya aishhh nasib baik aku pandai mengemut hohoho..
bg aku perjalanan semasa istiadat konvo tadi berjalan dgn lancarnya.. alhamdulillah.. skunk ni aku dgn rasminya adalah graduan dan secara tidak langsung aku adalah alumni bagi Politeknik Ungku Omar =) poyo3 hehe...
aku ingatkan nk la snap pic byk2 tp malangnya..org amik pic aku mmg byk tp gune camera dorang..bukannya camera aku..so apa yg akan aku hidangkan pade korang adalah hasil dari camera aku huhu..
check this out..

 3

 2

 1

ini je yg aku mampu snapkan through my camera sobsobsob.. pape pun kalo ada khazanah nnt drpd camera mmbe yg lain, akan aku postkan tok next entry ya insyaAllah =)
peace!!!





*nota alp : CONGRATULATION to me =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop