Oct 26, 2012

Hari Raya Aidiladha dan Ayah

hey yo and peace be upon you

hari raya aidiladha bg family aku sgt2 meninggalkan kenangan yg taktau aku nak huraikan..
pada tarikh 21.01.2005 bersamaan hari jumaat, pada tarikh itu adalah ketika umat islam menyambut Hari Raya AidilAdha.. dan pada hari itu jgk la ayah aku meninggalkan aku dan ahli keluarga yg lain tok mengadap Ilahi..
dan sekarang.. 26.10.2012..hari jumaat dan juga Hari Raya AidilAdha.. hari dan hari raye yg same ketika ayah aku meninggalkan dunia ini..
tetiba aku terasa sgt2 sebak..mmg sebak gile..dan skrng tanpe aku sedari, aku mula ingin menangis kerna aku sgt2 merindui ayah aku dan aku tak berjaya menjadi anak yg mampu membanggakan ayah aku.. dgn perangai aku dan kisah lampau aku.. aku pasti ayah aku sgt2 kecewa dgn anak bongsunya ini..
tapi yg pasti.. aku sgt2 menyayangi ayah aku dan family aku..
aku bangga dan akan terus menjage name Ahmad Affandi sebaik mungkin walaupun aku bukan anak yg baik.
peace.


 





*nota alp : aku nakal dan jahat tapi jgn sesekali babitkan keluarga aku =B





alif.affandi 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop