Jan 28, 2011

Kata Kata Azimat

hey yo dude..
salam 1Malaysia sume..
how's your day?is there any problem since u read my belog?hehehe
ok..ari ni aku telah mengSTARTkan cuti aku..dr 28.01.11 smpi la 06.02.11..seminggu itu sgt la lama bg student spt aku yg slalu memikirkn assignment, quiz n test hehehehe...
sblm aku cuti..aku sempat mengsnapkn bbrapa khazanh tok korang..so..lets check it out..


 daripada kata kata di atas ini..apa yg dpt aku paham adalah.."bawa laju untuk sahur, kalau mati tiada mengucap"..betulkah? ;)


 mmg betul kata si vandalisme ini..tiada bnd dlm dunia ini yg kekal..termasuk la kata2 ini..because everything is temporary including this word "everything is temporary"


"jgn conteng Bengong"..siapakah yg bengong aka bahalol?adakah ini peringatan tok org2 awam laen supaya tidak mnconteng?adakah penukang tulis ini tidak mnconteng?ini bengong ni..


wahhh..ini saja khazanah yg ada pd aku skunk ini..akn dtg jika aku ada trjumpa or tersnap, akn aku upload kn di sini..
peace!!!





*nota alp : adakah bahasa yg aku gunakn semakin mengasari aka mngesat???sory ya =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop