Jan 26, 2011

Vandalisme

hey yo..
salam 1Malaysia..
korang sihat ka???
entry kali ni aku akn tnjuk kat korang khazanh yg sempat aku snap kan..
korang jgn trkeut k sbb akn ada khazanh 18sx..
so lets zoom in......


 kalo cun je mesti mampos ka???


hah?apa yg wanted?apa yg game?huh..


ini la dia pic 18sx..tidak perlu aku nyatakn pic ini menggambarkn apa sbb korang lebih tahu tp ini lah mentaliti org kita


haa..apa macam..korang trkejut ke tgk pic yg terakhir?huh..aku brani kata la yg lukis 'benda' itu mesti laki2..sbb..aku kn laki.ak tau la..(bukan aku yg lukis ok)..






*nota alp : mmg lawak n boleh wt kita gelak tp ini adalah salah satu vandalisme yg blaku sekarang..harap2 xdela org yg lukis bhgn laen dr jantina yg berbeza dr aku..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop