Aug 16, 2011

Ramadhan #16

hey yo and assalamualaikum kpd mmbe2 n bloggers sekalian..

apa kabar sume?mcmne pose korang sume?ada ponteng ka? arap2 pose korang still penuh ya..
arini aku berbuka dgn mmbe2 aku kt umah sewa dorang sbb mak aku telah tinggalkn aku tok mnjge kakak aku yg tgh brpantang di kl.. huh jadi org bujang la aku ni huh..
apakah menu korang tok arini?td aku gie bazar kat area taman cempaka dgn hami n madi.. aku beli kuewteow goreng, ayam percik dgn air teh o ais limau..  arini yg berbuka dgn aku adalah hami, muiz, madi n chor.. malang sungguh mmbe aku lg sorang iaitu afi takde brsama sbb dia berbuka dgn awex dia huhu.. org ada awex yg dekat leh la heh.. mmg pnglaman la sbb dpt brbuke style org bujang.. dgn takde cawan n sudu garfu, mkn gne tgn je.. mkn kuewteow dgn tgn ler.. korang mampu ke?hehe
arini schedule aku boleh dikatekn agak padat sbb tghmlm ni aku ada ftsal dgn dak2 kelas aku..bz sungguhkn heh..
arini aku just ada 1kelas je.. itupun kol 1530.. alangkah indahnya kalo takde kelas.. mmg cuti 2hari la aku huh..
k la bebelan aku..kbubye..
peace!!!








*nota alp : today is better than yesterday =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop