Aug 21, 2011

Ramadhan #20 & 21

hey yo and assalamualaikum

aku tak sempat tok update belog ini pada ari sabtu iaitu semalam so entry kali ini aku combinekn tok smlm n arini pny heh..
aku baru balik dr kl sbb amik mak aku yg stay sane since selasa lepas.. skunk kakak aku dh habis berpantang so mak aku tak perlu jage dia kt sane dh.. skunk mak aku anye perlu jage aku sorg je heh..
smlm aku gie dlm kol 1145 n smpi umh akak aku dlm kol 1330..heh smpi2 je trus aku tido.. nsb baek aku tak bukak pose wlaupun prjalanan aku dh lebih 2marhalah heh.. smlm takde pape yg special pn just aku berbuke dgn mak aku, kakak aku n anak2 sedara aku..
arini plak aku just gie 1utama je sbb kakak aku nk beli baju n kasut tok anak2 dia.. aku nk jgk beli baju tp takde yg ngam dgn jiwa aku so aku tak beli pape.. at the end aku beli kt ipoh jgk la huhu.. arini aku berbuka dgn mee kari.. abg ipar aku wat.. terbaek yob.. dia mmg pkar dlm bab2 mee goreng, mee kari n etc.. n selepas mkn..blurppp... alhamdulillah ;)
kbubye
peace!!!








*nota alp : baru tinggalkn fb 2ari dh byk notification yg ada huh =B




YANG BENAR
alif_affandi
 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop