Aug 5, 2011

Ramadhan #5

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

korang sihat tak? mcmne pose korang tok arini?dh start skip pose ke?heh arap2 tak la ya..
alhamdulillah pose aku still trjage n takde niat nk skip2 ni..syukur2.. apakah menu korang tok arini? menu aku adalah nasi putih, ayam masak kicap, telo dadar, pulut panggang, agar2 dan air oren.. nmpk mcm mewah ke? kalo korang dok umh bujang n brjauhan dgn fmily mmg la nmpk mewah kn hehe..
aku adalah bace status mmbe2 aku kt fb.. kbnykkan dr dorang anye brbuka dgn kuih muih je.. or kurma dgn air.. takpela.. dugaan ble dok brjauhan dgn fmly.. nnt aku plak merasa keadaan korang huh..
lip lap lip lap kte dh pose 5ari dh.. rse mcm kejp je... ble la plak nk lip lap lip lap esok raye huhu.. mcm lambat la plak huhu..

ok la..ckup la bebelan aku ni sb ak nk smbng mkn..heh..
peace!!!




*nota alp : how old are you? i'm 21.. why you eat while others fasting? it's up to me lah..who are you? we are muslim right.. whateva huh =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop