Sep 27, 2011

Hari Raya AidilFitri 2011

hey yo and assalamualaikum

ari ni dh msuk 29syawal ya.. sorry to say but im still in raya mood ok..baru tadi aku gie jamuan hari raya anjuran jabatan aku.. pakai baju melayu bersamping lagi tu.. seperti hang tuah yg lahir pd thun 1990 heh..
entry kali ini aku akn uploadkn khazanah tok korang supaya mood raya korang akn berapi kmbali sprti mana mood raya aku ini heh..
check this out k





 for me..we are bff..no matter how far we are..we still together heh

 bile dpt kumpol mcmni..prangai giler msng2 pn terserlah
 


 ok..first time aku pgg ular..kulit dia sgt mnggelikan..better aku pgg beg kulit ular heh




 best gilerrr



 ok..aku xsngke dpt duit raye ni..mmg excited gilerrr..thanx raudhah ;)


 Puan Zalila



 kek ini terbaik..homemade..thanx pijan


kami dak rapat setia ipoh =D


ok..act byk lg khazanah yg ada tp ckup la tok entry ini..khazanah ini je yg aku uploadkn.. dh lme rsenya aku xupload khazanah tok korang.. lepas gian aku heh..  so esk dh 30syawal.. pasni mood raye akn disimpn tok tahun dpn plak.. aku hrgai stiap detik mse yg aku spentkn tok dorang.. sgt2 berkualiti.. lepak lme2 pn takpe sbb bg aku saat itu adalah yg terbaek bg aku selaen drpd mse dgn family n cDia..
ok la..itu saja entry kali ini 
kbubye
peace!!!




*nota alp : ada kawan yg lh wat jd temankawanmembe tp ada kawan yg lh wt kawan sahaja =B





YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop