Sep 4, 2011

Ketagih

hey yo and assalamualaikum

disebabkn spanjng bulan ramadan yg lepas aku akn update entry stiap ari tok bgtau apa menu aku n apa aku wat spnjng ari brkenaan, skunk ni aku merasa ketagih sangap tok postkan apa aku wat stiap mase iaitu setiap hari..
apa aku makan, apa aku minum mahupun kol bape aku mandi n tido.. siyesly aku sangap nk post entry stiap ari tp aku tau aku bukan artis.. kehidupn aku korang anye akn amik tau kalo dlm dunia ni anye ada aku, kau, dia dan 2 3 4 org.. selagi dlm dunia ni ada berbillion manusia, selagi itulah korang anye pandng sepi khidupn aku ini.. anye stalker sejati saje amik tau perkembangn hidup aku ini heh..
wat mase ni, aku akn kembali seperti biasa.. new entry akn ada bile aku ada cite nk story kat korang.. bkn cite yg tngkap leleh je wlaupun selama ni entry aku mmg tngkap meleleh pny huh.. belog aku kn so =b
k tggu entry akn dtg kalo korang nk tggu la..
kbubye
peace!!!




*nota alp : sume bnd yg trjadi nak dijadikn isu huh =B




YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop