Dec 30, 2011

Transformasi Diri

hey yo and assalamualaikum

agak lama aku menyepikan diri dari laman sosial ini.. baik fb mahupun twitter mahupun belog beautifool ini.. seriously sesuatu telah terjadi pada hidup aku dan seriously aku sukakannya.. aku perlu maju ke hadapan dan tak perlu menyesali segala perbuatan yg lepas..
just segala yg penah terjadi akan aku jadikan sbg pengalaman dan kenangan yg tak mungkin aku lupekan begitu saje.. lusa kite sume akan melangkah ke tahun baru iaitu 2012.. damn.. sekejap sngguh mase berlalu.. bagaikan baru semalam aku start sem 6..tp hakikatnya aku dh habis study =)
sempena tahun baru ini, akan berlaku sesuatu dlm hidup aku dan aku tak penah alaminya sebelum ini huh.. aku berdoa agar Tuhan memudahkan perjalanan hidup aku amin :)
skunk ni nafsu aku tok mengupdate segala status mahupun nak mengomen status membe2 agak kurang sikit.. so kpd kwn2 sume.. alifaffandi masih bernyawa ya hee =)


peace!!!





*nota alp : semakin bertambah hari semakin matang manusia itu depends =B








YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop