Mar 28, 2012

Its My Birthday

hey yo and peace be upon you

hey korang.. pada 14 mac yg lepas, aku takde post pape yg nampak mcm specialkan.. fyi, 14 mac tu adalah birtyday aku..
HAPPY BELATED BIRTHDAY to me =B
so mase tu aku dpt lah wish dari mmbe2 aku n especially from my family la.. and then takde pape celebration pun mase tu sampai la 26.03.12 ni.. mmbe2 aku kat tempat keje meraikan birthday kat tempat keje..
check this out

 my delicious fvcking cake =)

 antara org kuat yg plankan semua ini =)

 its me..birthday boy ^v^

left to right : kak ida, raj, admin, kak nor and kak ana

 menggeletar memotong benda alah ni

 En lokman(bos sporting), raj and Abg Affis(puihhh) =)

 selamat hari lahir yg ke - 22 =D

makan mase ni sgt2 sedap.. adanya kek dipadankan dgn roti jala dan kari, air teh o panas dan sejuk, kopok2 dan mcm2 lg la hee.. sgt fun waktu ni.. tp malangnya aku tak dpt share detik2 yg best ni dgn dia =(
peace!!!
sumber khazanah : kimia




*nota alp : thanxkaseh kpd korang semua =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop