Mar 23, 2012

Pengundi Berdaftar

hey yo and peace be upon you

dgn bangga dan riak dan poyonya,, aku dah mndaftar sbg pengundi hahahahahahahaha.. korang tak percaya? hahahahahaha inilah buktinya hahahahaha...


korang ada?aku ada.. hohoho
aku ingatkan susah nak daftar benda kejadah ni tp mak aii.. punyelah senang.. just bagi IC dan tuan punye IC kena ada.. dah siap.. tak sampai 5minit pn dan dan dan.. yg paling penting adalah its FREEEEEEE hoho..
aku ingat complicated care dia tp jangkaan aku meleset.. its so easy like one two three A B C..
thanxkaseh to my mum bcoz she never giveup to push me for this beautifool thing =)
aku dah tak sabar nak conteng2 dan lukis smiley ini ' =B ' kat kertas mengundi hee...
aku dah korang bile lagi?
peace!!!





*nota alp : aku adalah rakyat Malaysia yg 'bertanggungjawab' =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop