Dec 19, 2012

Untitled

hey yo and peace be upon you

aku taktau nak letak tajuk apa tok entry kali ni..
aku taktau la skrng ni aku buntu ataupun apa.. masalah yg same dtg berulang-kali.. dtg dan dtg.. dah settle dtg lagi..dah okay dtg lagi..problem dlm bentuk yg same.. aku dah muak.. umpama bayi yg minum susu dan muak.. begitulah aku skrng ini.. taktau mcm mane aku nak handle kemuakkan aku ini.. aku buntu + muak.. gila bagus kombinasi ini.
semenjak aku berada kat unimas ini, aku dpt kesan perubahan yg ketara pada diri aku adalah aku semakin keras hati.. ego tu tak perlu cite la.. dari dulu sampai skrng aku mmg ego.. ego + keras hati..lagi gila kombinasi ini.. ada benda yg terjadi aku langsung tak rase pape.. bukan sbb aku takde perasaan tapi sbb hati aku dah keras.. walau apa yg berlaku, selagi dpt aku keraskan hati aku, aku akan keraskan selagi boleh.
skrng ini aku cube tumpukan pada study aku dan paling penting family aku and especially emak aku.. emak aku adalah punce tenaga aku skrng ini.. bukan kau dia dan sesiapa tapi emak dan family aku adalah punce tenaga aku.. tak kesah la kau nak buat apa, dgn siapa, berflirt dgn siapa, itu hak kau.. yg aku tahu family aku ada tok aku dan internet sentiasa ada bile aku perlukannya.. tapi akan ada suatu mase nnt, akan ada org luar masuk ke dlm family aku.. maka aku harap org luar itu merasa bertuah menjadi sbhgn drpd family aku + sbhgn drpd hidup aku.. insyaAllah, mcm mane aku layan mak dan family aku, mcm itu jgklah aku akan layan kau wahai myfuture wife.





*nota alp : cerita sini, habis sini =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop