Oct 1, 2012

Sorakan Sukan Air

hey yo and peace be upon you

semalam punye semalam aku dan geng2 kolej aku semuanya berkumpul di tepi tasik unimas tok memberi sokongan kat team kayak kiteorg.. dari pukul 8 sampai 6 7 ptg rasenya.. bayangkan kehangatan dan juga kebahangan panas telah menggelapkan kulit aku yg putih melepak ini huhu..
kolej mane yg menang kayak aku tak berapa pasti sbb aku lebih tumpukan pade tournament cheers antara kolej.. dan pemenang cheers adalah kolej BUNGA RAYA iaitu kolej yg aku tgh diami skrng ini.. maaf allamanda.. L tok korang =p
bawah ini aku ada sediakan sedikit khazanah tok kengkorang..
check this out..







 cewek-cewek bunga raya ^v^






 he is very sporting person in my college




 lautan merah


 penggendang BRC

 ewahhh


 salah satu acara yg ada

 
and finally..its me =B

alhamdulillah..aku diberi peluang tok jadi antara empat leaders tok cheers ini.. although im not a main leader but through this cheers, i got a new experience and i think my self confidence dah naik sedikit demi sedikit.. i hope i can tranform to a new ALIF AFFANDI.
peace.





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop