Mar 28, 2011

Badminton

hey yo..
salam 1Malaysia semua..
pada hari isnin ini korang mst ada kt kelas ataupun kerja kt pejabatkn..tp aku???kelas batal pd ari ini hehehehe suka3 ;)
tp aku plik la skunk ni..ble ada kelas aku mst nantok gila gila la..tp ble takde kelas tak plak aku nantok gila gila..huh..
plik ajaib dan miracle sggh mata aku ini heh..

ok..pd entry kali ini akn aku smbng dgn korang apa yg blaku pd 26.03.2011..
pada hari tersebut terjadinya tournament Badminton anjuran jabatan aku iaitu Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi(JTMK)..
pada pagi itu dlm kol 0830 aku smpi la kampus b kt poli aku bersama sama hami madi dan chor..
slpas dh register nama, kteorg pn dpt la bihun dan juga mineral water sbg hadiah kerna mndaftar dlm tournament ini hehe.. slpas mkn minum semua, aku pun check la jadual perlawanan..WTF!!!for first stage, I got bye..it means i dont need fight with anyone and i like it but in the second round..huh..my opponent is HAMI huh..gilo ke apo..masa kteorg training pn dia slalu klhkn aku ini kan plak ble real real match huh..
seperti yg dijangka..time aku lwn dia..dia menang huhu..takpela..aku redha ketentuan Ilahi huhu..
madi dgn chor plak tag team n dorang kalah mse first stage lg kerna dorang lwn team staff jtmk..
hami plak just smpi semi final saja..sorg lg membe aku iaitu zul, dia mampu berada di tmpt ke 3..ok la tu..
membebel byk pn korang bkn phm pn kn so aku dh sediakan khazanh tok korang..
seperti biasa..check this out..


tempat kejadian


bulu tangkis lautsinga 


team staff : dari kiri En Azmi dan unknown person


 hami mengsmash


 zulhelmi aka atok uzur(nama fb dia)


 madi nama dia


 wow!!!phewittt =b


 hami smash..xpenting.. yg penting buntot sapa itu?heh

 kejo dik jgn xkejo heh


 teki teki : mana tgn dia?tiada penggunaan photoshop k dlm pic ini heh


 wachaaa!!!


 peace!!!


  
 inilah dia admin belog ini hee


hami berkata : woi alip..ko jgn langsi sgt..lu langsi lu mati woo..
alif membalas : apa?langsir?heh

 pemenang kita hehe


apa mcm?ok ka khazanah yg aku sediakn?sbnrnya byk lagi khazanah yg ada..ada khazanah yg aku tak upload kt sini tp aku upload kat fb aku..adat la tu kn hee..aku hrap korang phm n enjoy entry aku kali ini..
peace!!!


nota alp : saja menceburkan diri dlm tournament ini walaupn tahu akn kalah pd peringkat awal kerna inilah masanya tok mengaktifkan diri ini =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop