Apr 17, 2011

Konsert Gadis Semasa Sunsilk

hey yo..
salam 1Malaysia kpd semua..
korang sihat ke???aku skunk ni tgh dilanda demam tak deman dan selesema huh..
tapi itu semua tak mnghalang aku tok mengupdate belog ini..
entry kali ini bertemakan konsert, artis, makan dan lepak heh..

pada sabtu lepas iaitu 16.04.2011, telah berlangsung konsert kpd artis yg baru meningkat naik iaitu Melda Ahmad yg diberi nama Konsert Gadis Semasa Sunsilk tajaan rejoice sunsilk..konsert ini berlangsung di Orange Dragonfly Club kl..tempatnya diantara KLCC dan juga Pavilion..sape yg tahu jalan belakang mesti senang cari tempat ini ;)
ok..disebabkan pada sebelah pagi aku ada exam MUET..jadi aku gi kl pada sblah petang..exam habis 1230 dan tiket bas plak 1345 so mmg molek la..dapat aku gie hehe..
sesampai je disana iaitu Shah Alam, aku telah dijemput oleh cDia dan seterusnya kami terus menuju ke club tersebut..
kami sampai ke kawasan club tersebut dlm kol 6ptg..dh park kete semua kami lepak jap kt Pavilion tok cuci cuci mate heh..
ada yg gebu, hitam hitam manis dan macam macam ada hee..
so dlm kol 7ptg aku pn menuju ke club tersebut dan...........
check this khazanah..


barisan peminat yg menghadirkan diri

 aku dan cDia

kalo ada rambut rosak ke tak shampoo lg ke..gi la kat pit stop ini heh


 stage


 ally iskandar as a host..yg belakang tu bukan host ya heh


 inilah dia Melda Ahmad yg fames dgn lagu putus

 opening..Melda bersama AG coco dan ermmm tak tau nama lg sorang tu heh


 One Nation Emcee..da bomb la perfomance dorang..


 arghhh!!!YUNA....... =B


 Melda dan Yuna menyanyikan lagu  Gadis Semasa


 Ella..lebih menyerlah berbanding Melda..siapakah yg salah dlm hal ini?penganjur?artis?peminat?ermm


 check check rock rock..1 2 3 go..HUJAN!!! =D


 Melda berduet dgn Ella


 habis dah..semua artis yg terlibat bersama di atas pentas bersama Melda Ahmad menyanyikan lagu Aku Adalah Aku


wokey..selepas habis menonton Konsert tersebut, aku dgn cDia terus menuju ke suatu tempat ini..selepas plan baek punya..akhirnya sampai juga walaupun ada terlajak jalan sikit (aku benci jalan di kl huh)..bengkang bengkok dan kadang kadang signboard tak jelas huhu..

dah la dpt makan, dpt plak tu menikmati panorama indah KL di waktu malam..inilah dia Ampang Lookout..terbaek yob


 grill chicken chop with mushroom sauce and vanilla chocolate


 spicy chicken fried rice and milo ice


mmg terbaek la..tak sia sia perjalanan dari Orange Dragonfly club menuju Ampang Lookout ini..berbaloi baloi..kiteorg dtg dlm kol 12am la..mase tu sebelum nak masuk simpang ke Ampang Lookout ini adalah "budak budak motor" ini membawa motor mereka dgn laju gila babi vavi la..aku yg dlm kete plak rase cuak bila dorang race sebelah aku..bayangkan lah kalo tergesel sikit je dgn sebuah motor..mesti "budak budak motor" ini panggil dorang punya sedara mara, ipar duai, kawan membe dan komuniti FB dorang tok attack aku tp alhamdulillah..tak jadi pape pn =D
jalan menuju Ampang Lookout ini mcm jalan nak gi Cameron Highland la..jalan bengkang bengkok dan menaik..sebelum sampai, korang akn trjumpa satu tempat ni banyak gerai makan dan bynk juga la org melepak situ dan panoramanya ok jgk la..not bad..
selepas kiteorg hbs mkn kat Ampang Lookout..kiteorg pusing pusing la 1 KL dan juga Shah Alam..bak kate remaja skunk ini..overnight hehe..terbaek la yob..

ok la..itu saja tok entry kali ini..
peace!!!





nota alp : tiada nota wat masa ini =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop