Aug 1, 2011

Ramadhan #1

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

alhamdulillah aku dpt harungi pose pd ari pertama dgn baek n lancar tnp sebarang prob yg tak ingin aku tempuhi.. arini aku langsng tak rase penat n lapo.. kalo dahaga mst la rase.. mmg wajib rse dhage tp still under control ok.. kalo dlu mse zaman dak2 kechik leh la gne alasan dahage sgt2..konpom n sure mak aku bg aku minum.. tp kalo skunk guna alasan tu mahu kne bodyglove dgn mak aku huh..
ari ni juadah aku adalah nasi ayam bersame air ribena hohoho.. nasi ayam akak ipo aku wat n mmg terbaek la yob..so tgs aku adalah dok umh n tnggu wktu berbuke jela hehe (untungla dok umh family heh)..
esk lusa n seterusnya aku nak gie bazar sbb itu adalah aktiviti tahunan aku..walaupn takde mmbe tp aku mmpu bergerak secara indiepndent.. aku kan dh mncapai umur 21 n leh masuk pub heh..
tp problem utama kt bazar adalah... bukan pasal byk makanan tp byk n ramai anasir2 nakal yg seksa seksi yg mmpu mngurangkan pahala aku ni huh.. nk elak blh je tp setan dh didik aku tok jgn elak huh.. sume setan pny pasal la ni.. tp nk seribu daya kn..demi keberkatan bulan Ramadhan ini, aku boleh lakukan yeah!!! ;)


ok la..tak baek mmbebel dlm bulan ramadhan ni so gtg..
peace!!!










*nota alp : ohh lupa nk wish.. selamat mnyambut bulan Ramadhan dan lakukan aktiviti yg berfaedah yg mmpu meningkatkan keimanan kte trhdap Allah amin.. =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop