Aug 18, 2011

Ramadhan #18

hey yo and assalamualaikum..

korang sihat ke? arap2 korang sihat mcm aku heh.. mcmne pose korang arini?ada ponteng x? arap2 xdela ya.. arini first time aku tak bersahur huh.. inilah akibatnya kalo mak kat kl n aku kt ipoh huh..
pny la set alarm last2 tak bngun jgk aku huh.. kls aku kol 1130 n guess what aku bgn kol 1050.. mak ai!!! kelam kabut aku gie mandi manda pkai bju n gie kampus.. nsb baek la sempat heh.. arini aku ada 1 kelas je so best la sikit heh.. arini best sikit sbb aku berbuka dgn mmbe2 aku n part paling best adalah masakn adalah homemade ok.. no kedai2 pny.. masakn arini adalah nasi putih, ayam masak cili api, sardin, telur dadar, hotdog, sup cendawan, fries n air sarsi heh..
yummy!!! alhamdulillah.. murah rezeki aku tok arini.. mcmne menu korang tok arini? esk ari jumaat n ari sabtunya aku gie kl tok amik mak aku kat sne.. mak aku dh ada nnt takde la aku terbabas sahur heh..
esk kls kol 8 pgi so doa2kn la aku dpt bgn awl huh..
kbubye..
peace!!!




*nota alp : bestnya dpt berbuka dgn makanan heh =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop