Aug 22, 2011

Ramadhan #22

hey yo and assalamualaikum

korang sihat tak?mcmne pose korang?arini dh 22hari kite bpose.. korang ada ponteng tak? dgr cte dak2 P dah mule tak penuh posenya heh
arini kelas aku hanye satu je.. sptutnya ada dua tp ptg td hujan punya la lebat sampai spe2 yg naek moto tak dpt dtg ke kelas so kelas ptg td dikire sbg batal heh.. 
esk insyaAllah aku berbuke dgn mmbe2 kelas aku.. slps mcm2 yg blaku, mcm2 bnd yg diungkapkn n mcm2 la lg akhirnya esk akn trlaksana la plan brbuke pose kls aku wlaupun ada yg tak join sbb ........(dgn alasan trsndri)..
aku baru balik dr gie kedai td.. first aku gie riamoda jakel hee.. ingtkn ada byk la choice baju mlayu tp hampeh.. sikit je choicenya tp hrge mahal huh.. at last aku gie kedai blkang greentown mall.. lg byk choicenya compare kt riamoda.. lg murah..berbaloi baloi heh.. aku tlah beli bju mlayu di sane.. korang ingt gegurl je ke yg beli bju di sne.. boboy pn ada jgk yg beli kt sne okay heh.. wane apa bj aku n mcmne designnya hehe.. tggu la nnt ya.. tp simple je.. ingtkn nk beli baju mlayu yg short sleeve tp takde plak so beli jela long sleeve huh..
1syawal smakin dekat tp jgn lupe pd mlm lailatul qadar ya ;)
kbubye..
peace!!!




*nota alp : jgn kaco khidupn aku sb aku tak kaco hidup korang =B 




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop