Aug 8, 2011

Ramadhan #8

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

arini kte myambut puasa yg ke-8.. apa mcm? ada baik ka atau tarak baik? kalo korang sihat tp dgn sgajenya tak puasa nmpk sgt la korang dgn sgaje jgk la brhutang dgn Allah.. ha ha lantak kt korang.. heh
jd kpd yg brpuasa apakah menu korang tok arini? disbbkan sindrom malas melanda mak aku, dgn scare tak langsungnya kteorg beli mkanan di luaq sje. mak aku beli mee kari, aku plak 2 murtabak, kuih muih dan air soya.. hee..
skunk ni plak dak sem6 jbtan aku tgh pening memikirkan care2 tok siapkn final project BEFORE hari raya.. huh.. mcmne tu?pagi ptg mlm kena mngadap lappy/nappy/pc tok siapkn final project ni.. korang di luaq sane doa2kan la smoge aku dpt siapkn final project aku ya hee..
okay..kbubye
peace!!!








*nota alp : puasa tp smyang tak full huh =B









YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop