Dec 14, 2011

My Final Year

hey yo and assalamualaikum

hey korang..today is my happiness day in this week hehe..first sbb ermmm aku lulus tok sem 6 ini dan lulus penuh tok diploma programming aku..and akan konvo bersama kawan2 pd bulan 4 2012 ni syukur3 hee..
second plak aku ada gie kursus CompTia A+ kt kampus selama 2mggu dan pd hari trakhir ada exam and that exam pun aku lulus jgk and akan dpt certificate hehe..
what i can say is alhamdulillah to Allah =)
although i dont get 3pointer waima 4flat in my result..at least i'm pass and no need to repeat my paper :) at this moment i want to spend my time with my family and after that, its time to work hehe.. ada kerja kosong di tempat korang?iklankan pada saya hee..
okay la.. check this out ya..
peace!!!









*nota alp : hampir menitis air mata jantanku bile pass exam comptia hehe =B






YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop