Apr 3, 2012

Akan Berkonvo

hey yo and peace be upon you

fuhhhhh..
dup dap dup dap jantungku berdegup..
seriously aku excited + nervous tok esok ari..
aku excited nak pakai kasut baru ^v^ dan pakai suar yg baru dimodified =)
nervous pulak sbb kena naik stage tok amik diploma n sume mate memandang ke arah aku.. bayangkan aku terjatuh? arghhhhh jgn pikir negatif alif =D
THINK POSITIVE!!!
insyaAllah everything gonna be alright for my friends and especially for me =B
walaupun esok mak aku akan duduk berseorangan tanpe abg aku, aku takkan biarkan itu menghalang tok mak aku bergembire dgn kejayaan aku walaupun aku tak dpt four flat =(
alangkah indahnya kalau cDia dpt temankan mak aku tp apakan daye...... ='(
pape pun..check this out 



calm down and be cool..insyaAllah everything will be fine..
peace!!!










*nota alp : terima kasih dato =B









alif.affandi
 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop