Jun 24, 2012

Itu gunanya..

hey yo and peace be upon you

itu gunanya seorang emak..
diwaktu aku dlm kecelaruan, mak aku dtg ntah dari mane bg idea yg sgt2 bernas =)
aku confuse ttg dslr yg aku nak beli..antara A dan B..A lg murah dari B..perbezaan harge dlm RM500 jela..kalau aku ambik dslr B yg performancenya mmg okay dari dslr A, mknenya duit dlm bank aku akan menjadi empty.. tetapi kalau aku ambik dslr A akan ada balance yg membolehkan aku beli flash mahupun lens mahupun htc hee..
tetibe mak aku dtg dan memberi nasihat..
setiap manusia bermula dari bawah dan step by step..better naik tangga kerna walaupun lambat tapi baik tok kesihatan dan dpt menguatkan stamina kita compare dgn naik eskulator..
maka..aku rase nasihat mak aku tu telah menyettlekan prob aku ini ^v^
peace.





*nota alp : kata2 ibu itu sgt berkat =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop